תרבות ופנאי

🎤 כ-200 בני ובנות נוער הגיעו אתמול לסינמה סיטי ונהנו ממופע הסטנדאפ של אוראל צברי!

[פייסבוק עיריית חדרה] 🎤 כ-200 בני ובנות נוער הגיעו אתמול לסינמה סיטי ונהנו ממופע הסטנדאפ של אוראל צברי! האולם היה מלא באנרגיות, בצחוק מתגלגל ובאווירה מדהימה, כשהקהל נהנה ממופע מצחיק, סוחף ובלתי נשכח.

· · דקת קריאה
🎤 כ-200 בני ובנות נוער הגיעו אתמול לסינמה סיטי ונהנו ממופע הסטנדאפ של אוראל צברי!

פייסבוק עיריית חדרה מדווח על הסיפור הזה. אנחנו מביאים את הפרטים העיקריים עם ניתוח עיתונאי וקישור למקור.

מה קרה

[פייסבוק עיריית חדרה] 🎤 כ-200 בני ובנות נוער הגיעו אתמול לסינמה סיטי ונהנו ממופע הסטנדאפ של אוראל צברי! האולם היה מלא באנרגיות, בצחוק מתגלגל ובאווירה מדהימה, כשהקהל נהנה ממופע מצחיק, סוחף ובלתי נשכח. זו הייתה פתיחה נהדרת לקיץ של פעילות, חוויות ובילוי איכותי לבני ובנות הנוער של חדרה בהובלת מחלקת הנוער העירונית – ואנחנו רק מתחילים! ☀️💙 נתראה באירוע הבא! 🎉 כל אירועי הקיץ לנוער כאן🔗: https://heyzine.com/flip-book/e38b3d65d5.html

המקור

כתבה מקורית: פייסבוק עיריית חדרה

שתפו: