תרבות ופנאי
🎤 כ-200 בני ובנות נוער הגיעו אתמול לסינמה סיטי ונהנו ממופע הסטנדאפ של אוראל צברי!
[פייסבוק עיריית חדרה] 🎤 כ-200 בני ובנות נוער הגיעו אתמול לסינמה סיטי ונהנו ממופע הסטנדאפ של אוראל צברי! האולם היה מלא באנרגיות, בצחוק מתגלגל ובאווירה מדהימה, כשהקהל נהנה ממופע מצחיק, סוחף ובלתי נשכח.