תרבות ופנאי

תשעה בתי ספר מנגנים בחדרה סיימו את השנה באירוע חגיגי

הקונסרבטוריון העירוני ערך טקס סיום לפרויקט החינוך המוזיקלי הפועל בתשעה בתי ספר יסודיים בעיר, בהשתתפות מאות תלמידים והורים

· · דקת קריאה
תשעה בתי ספר מנגנים בחדרה סיימו את השנה באירוע חגיגי

הקונסרבטוריון העירוני של חדרה קיים אירוע סיום שנתי לפרויקט "בתי הספר המנגנים", שבמסגרתו עלו תלמידים מתשעה מוסדות יסודיים בעיר לבמה והציגו את הישגיהם המוזיקליים. באירוע נכחו הורים, אנשי חינוך וצוותי הוראה מתחום המוזיקה.

הפרויקט מאפשר לתלמידים בבתי הספר היסודיים להתוודע לכלי נגינה שונים ולהתנסות בנגינה כחלק משגרת הלימודים. לפי הנמסר, עבור חלק ניכר מהילדים מהווה התוכנית מפגש ראשון עם עולם המוזיקה, ולא מעטים מהם ממשיכים ללימודים מעמיקים בקונסרבטוריון. המהלך להרחבת החינוך המוזיקלי בעיר החל לפני כ-12 שנה והתרחב בהדרגה למערך הפועל כיום בתשעה בתי ספר.

במהלך הטקס הודו המשתתפים לצוות ההוראה ולמנהל הקונסרבטוריון, טופיק מרום, על הובלת התוכנית. עו"ד יניב דרי, יו"ר חברת פנאי העיר ומחזיק תיק אומנויות הבמה, נכח באירוע ואף הצטרף לנגן עם התזמורת הבוגרת של הקונסרבטוריון. לדברי דרי, היוזמה שנולדה לפני כ-13 שנה הוכיחה את עצמה, והמוזיקה מקנה לילדים כישורים רחבים מעבר לנגינה עצמה — בהם התמדה, הקשבה ועבודת צוות.

הקשר בחדרה: פרויקט בתי הספר המנגנים הוא אחד ממפעלי החינוך המוזיקלי הנרחבים בעיר, ומגיע כיום לתשעה בתי ספר יסודיים. התוכנית מנגישה לימודי מוזיקה לאוכלוסייה רחבה של ילדים בחדרה ומשמשת צינור להמשך לימודים בקונסרבטוריון העירוני.

המקור

כתבה מקורית: פלאשנט

שתפו: